Cihan Tasarim

turizm

Son Yorumlar
Uçak'ın Ölümü ve Operasyon, Medya'da
Emlakçının. İntiharının alı kaplan ile Bi alakası. Bulunmamaktadır. Ko...

Plaka Fiyatları El Yakıyor
AKAZIYA SATILIK TAKSI PLAKASI
sakarya akyazıda tıcari taksı plakası 110.000 tl pazarlık sünnettr :D

Vali Yardımcısı Ballı'yı hangi sözü yaktı
haber
yalan haberler yapmayın o adam suçsuz.

Karasu OSB Mahkemelik
Benimde orda yerim var .. 50 tl den yer alirim mail atın goruselim

Tren Saatleri

Sevinç Yumağı
Cumartesi, 10 Mayıs 2008

TFF1.liginin külhanbeyi kükredi "heyytt dağılın bakalım".
Olası galibiyetlerden daha çok seviniyoruz, istikrar adına atılan adımlara. Daha çok seviniyoruz, hocamızın ve futbolcularımızın hırsına. Sevincimiz sığmıyor şehre, gencecik coçuklarımızın sırtında formayı görünce. Çocuklarımızı görücüye gelecek olan görücüler, bilesiniz ki bizim yolbağımız dağlar olur geçit vermez size. Takım olma yolunda engeller galibiyetle aşılıyor, olmak için çimler aşındırılıyor. Bu aşı tutar mı dersiniz?

Bu aşıyı bilmem ama, bu çocuklar Sakaryalılık ruhunun bir köşesinden tutarlarsa biz Evliya Çelebi oluruz. İlk yarı ve ikinci yarı arasında gece ile gündüz kadar fark olabilir, bunları aşarız. Bu uzun maratonda, bütünlüğümüze ait parçalara zeval gelmesin yeter. Bizim için en sıkıntılı haftaları kayıpsız ve seyircisiz atlattık. Kimseler görmeden puanları topladık. Hüsnü hocamızın şimdilik isteği oldu, lige iyi başlamak çok önemli diyordu sezon başlamadan. Başladık hocam iyi başladık.

Sakaryaspor armasını ve formasını, mücadele ve Sakarya ruhuyla harmanlayıp tırmanmaya başladık. İçimizdeki güven eksikliğini mıknatıs gibi tarafınıza çekiyorsunuz ve biz bu yolculuktan çok zevk alıyoruz. Sürüne sürüne gelmeye razıyız. Şu seyircisiz ortamı bahane etmediğiniz ve işinizi yaptığınız için tebrikler. Bahane üretme merkezinin mesaj hanesi şimdilik boş, tribünlerimiz gibi. Yani avantajlarımız fazla. Umarım büyük sakatlıklar ve daha fazla olumsuzluklar ile karşılaşmayız. Sakaryaspor'u sahada temsil edenler adına durum böyle. Yani onlar ellerinden geleni yapıyorlar.

Bu maçın özel insanlarından 'Bora'n fırtınasına bundan sonraki uçuşlarında başarılar diliyoruz. Arjantin'li sessiz çocuk ise gerçekte konuşuyormuş. Hepimizi şok içinde bıraktı. Bülbülllere gelesin tangocu çocuk. Bir de benim için önemli bir nokta; atılan gollerden sonraki sevinç yumağı. O sarılışlardan doğacak gücün esiri olmaya hazırız.
Sahada durum böyle.

Şeref tribününe bağlanıyoruz. Sakaryaspor yönetiminde sanki bir endişe hakim. Endişenin sebebini uzun araştırmalar sonucu elde edebildik. Elimizdeki bilgiler bizleri olduğu kadar sizleride şaşırtacak. Durum şudur ki; takım böyle giderse yönetim bu takıma para yetiştiremez. Yüzlerdeki endişenin sebebi şimdi daha iyi anlaşılıyor. En sıkıntılı şu aylarımızda çok çekmeyiz inşallah. Takımın bu gidişatını paraya çevirmek lazım. Tabi ki futbolculara da güven ve para lazım.
Gelelim taraftar tarafına. Cezalı maçlarımızın sonuncusu olması ile başlayalım dileklerimize. Maçtan önce ve devre arasında takıma göstermiş olduğunuz yalnız değilsiniz duygusu gollerden ikincisiydi. Görevinizi dışarda da olsa yerine getirdiniz.

Bizim için yeni başlayacak maratonda bu hafta yola çıkıyoruz. Tahminlerin üzerinde bir taraftar kitlesi ile orada olacağız. Mübarek Ramazan ayına denk gelecek ilk yolculuğumuz. Bu deplasman ile ilgili bilgileri Çarşamba günü sizlere ileteceğiz. Lakin şimdiden uyarılarımızı yapalım. Sükunet içinde gidip gelmemiz ilk hedefimiz olsun. Ligin ilk kalabalığında yalnızca sesimize ihtiyacımız var. Beş yüz kişilik yerden çıkacak beş bin kişilik sesin zevkine varın. Futbolcuların yüzlerindeki şaşkın ifade sesinizi bin kart arttırsın.

Omuz omuza yaparken öyle bir sarılın ki arkadaşınıza, dostluğun ve dayanışmanın onuru olun. Seneler sonra karşılaşacağımız Boluspor taraftarı ile çekişmeye gerek yok.

Alkış tribünde herşeydir.

Yılmaz Şen hakkındaki diğer yazılar

İlk Yorumu Siz Yazın
RSS Yorumlar

Yorum Yaz
  • Lütfen Yorumlarınız Haberin Konusuna Uygun Olsun.
  • Kişisel Sözlü Kelimeler Silinecektir.
Adınız:
E-Posta
Web Site
Başlık:
BBCode:Web AddressEmail AddressBold TextItalic TextUnderlined TextQuoteCodeOpen ListList ItemClose List